Jump to content


Community Status Updates


Photo

Delirium

I just found out that the Twitter logo is named "Larry the Bird". After Larry Bird, of course.
Today, 01:07 AM
Photo

Jay

Frosty: I will backtrace your IP and [expletive deleted] you up
Today, 12:18 AM
  • Frosty's Photo
    Frosty
    I never said that bro
    Today, 12:19 AM
Photo

Frosty

Jay: id [expletive deleted] your 5'7 ass up Jay: no question
Yesterday, 11:11 PM
  • Jay's Photo
    Jay
    I never said that bro
    Today, 12:20 AM
Photo

Jay

Pears: RIG says you're stupid if he doesn't agree with you, that's why i dont respond to him anymore at all
Yesterday, 09:30 PM
  • Kenny's Photo
    Kenny
    Hahaha
    Yesterday, 10:41 PM
  • Jay's Photo
    Jay
    LOL
    Yesterday, 10:42 PM
  • Frosty's Photo
    Frosty
    Shoutout to all the Pears
    Yesterday, 10:44 PM
Photo

Delirium

AD and Cuzz = best big men. Dwight is one of those bears from Charmin
Yesterday, 08:18 PM
  • Delirium's Photo
    Delirium
    AD vs Cuz pt 2 is coming already on Tuesday
    Yesterday, 09:06 PM
  • Bay's Photo
    Bay
    lol
    Yesterday, 09:12 PM
Photo

Kenny

I'm the Black Bruce Wayne.
Yesterday, 06:19 PM
  • PHILOLOGY's Photo
    PHILOLOGY
    Tell em Gayzus, nigga thinks he's tough
    Yesterday, 09:18 PM
  • Wojnarowski's Photo
    Wojnarowski
    :o



    Woj backs off
    Yesterday, 09:19 PM
  • PHILOLOGY's Photo
    PHILOLOGY
    Only jabronis refer to themselves in the third person... jabroni.
    Yesterday, 09:25 PM
Photo

ISOMELO → PaulTrillsap

Dusted off the God Forgives I Don't by Rozay :whew: classic
Yesterday, 06:17 PM
  • PaulTrillsap's Photo
    PaulTrillsap
    i put hood billionaire, coke like the 80s, burn, and like 2 more songs to the whip playlist bruh trap rozay >>>
    Yesterday, 11:15 PM
  • PaulTrillsap's Photo
    PaulTrillsap
    2014 is a good year for singles, album wise its been p weak though. Trigga is probably my favorite album this year :shrug:
    Yesterday, 11:16 PM
  • PaulTrillsap's Photo
    PaulTrillsap
    rap is getting more mainstream love. A lot of rap on the hot 100
    Yesterday, 11:17 PM
Photo

Young Gee → Nolan

how is it going in Puerto Rico man?
Yesterday, 06:00 PM
  • Nolan's Photo
    Nolan
    Everything's good bro, thanks for asking! I actually like it a lot better here, the weather is amazing and theres more things to do than in Iowa. How have you been? I've noticed your activity has gone down bro
    Yesterday, 06:04 PM
  • Young Gee's Photo
    Young Gee
    Thats cool man. Im doing good too, i just moved to Berlin (Germany) like 2 months ago, im living alone with my brother now, trying to make it over here man haha. At 4.30 pm its already dark here and its cold af but other than that great city
    Yesterday, 06:13 PM
Photo

TGIA → Dante

Really? no comment?
Yesterday, 05:48 PM
  • Dante's Photo
    Dante
    I got nuthin tbh, good shit
    Yesterday, 05:53 PM
  • TGIA's Photo
    TGIA
    :)
    Yesterday, 06:27 PM
Photo
Photo
  • Bay's Photo
    Bay
    you makin fun of my fam?
    Yesterday, 05:41 PM
  • Dante's Photo
    Dante
    GOAT
    Yesterday, 05:46 PM
  • PHILOLOGY's Photo
    PHILOLOGY
    ... Literally.
    Yesterday, 05:48 PM
Photo

Bay

Raps vs Cavs, Mavs vs Rockets, Knicks vs really bad team, lots of good games tonight
Yesterday, 03:46 PM
  • TGIA's Photo
    TGIA
    Lets go Knicks !!!
    Yesterday, 03:53 PM
  • Kenny's Photo
    Kenny
    U don't have to watch every night
    Yesterday, 04:47 PM
  • Kenny's Photo
    Kenny
    Mavs v rockets gonna be nice
    Yesterday, 05:04 PM
Photo

Lights → TGIA

chatzy pls
Yesterday, 02:00 PM
  • Bay's Photo
    Bay
    ignored
    Yesterday, 03:45 PM
  • Lights's Photo
    Lights
    hurtful
    Yesterday, 07:31 PM
Photo

Bay → ISOMELO

Hood Billionaire is underwhelming af
Yesterday, 01:35 PM
  • ISOMELO's Photo
    ISOMELO
    Should have been a mixtape, it's got some some decent joints Wuzzup is the best song overall yeah it's kinda underwhelming. Not near Ross' best projects.
    Yesterday, 02:01 PM
  • Bay's Photo
    Bay
    My favorite song was Trap Luv, smooth ass beat
    Yesterday, 02:21 PM
Photo

Ray → Carolina Panthers

yo could u link me where i could read the hxh chapters
Yesterday, 12:54 PM
  • Ray's Photo
    Ray
    Reading that chapter just made me want to kill the creator even more
    Yesterday, 02:11 PM
  • Carolina Panthers's Photo
    Carolina Panthers
    Yeaaaaaaa it gets better. Although the walls of text are present in every single chapter, almost like reading a novel I skip over stuff sometimes
    Yesterday, 02:17 PM
  • Ray's Photo
    Ray
    Im literally getting mind [expletive deleted] by this, a mew world? Parastine is with the chairmans son?? Im gonna rip when i get to the last chapter
    Yesterday, 02:34 PM