Jump to content


Photo

Carmelo Confronts Garnett Outside Celtics' Team Bus


  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#1 OFFLINE   TP9

TP9

  • Members
  • 6,856 posts

  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 10:38 PM


DampImpeccableDrongo.gif


#2 ONLINE   Nashty

Nashty

    The Flame Alchemist

  • Members
  • 8,284 posts

  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 10:45 PM

Waiting to apologize?

tumblr_neccwiz2Ls1tqr13po1_500.gif

tumblr_nfb1hkAhHp1u33xt0o1_500.gif


#3 ONLINE   PurpleYellow™

PurpleYellow™

    Greatest Poster of All-Time?

  • Mix Makers
  • 7,407 posts


  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:08 PM

lmao, he probably wouldnt have done anything if KG turned up anyway

abc-o.gif

 

 


#4 OFFLINE   TheJamMasterJ

TheJamMasterJ

    Original Kyrie Irving fan

  • Members
  • 5,811 posts


  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:10 PM

Bout that life.

U1278-1342473854.png 1360363370-U13073.png

GM of the suns


#5 OFFLINE   Flip

Flip

    Greatest Poster of All-Time?

  • Members
  • 8,602 posts
  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:10 PM

He looked calm. He probably just wanted to straighten things out.

#6 OFFLINE   Bay

Bay

    Town Bidness

  • Administrators
  • 17,818 posts

  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:10 PM

*
POPULAR

lmao, he probably wouldnt have done anything if KG turned up anyway


Other way around. Melo is straight out of Red Hook/BMore, he's not afraid to beat someones ass. KG, on the other hand, has a big mouth on the court but ain't about that life.
  • Ben, The Future, Lil Kyrie™ and 3 others like this

17 years breathing his demeanor said more


#7 OFFLINE   Flash D3

Flash D3

    Gimme 50 million or ima quit

  • Members
  • 5,301 posts

  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:16 PM

MELO!!! lmao man I love Melo

Posted Image


#8 ONLINE   Nashty

Nashty

    The Flame Alchemist

  • Members
  • 8,284 posts

  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:27 PM

MELO!!! lmao man I love Melo


Lol

tumblr_neccwiz2Ls1tqr13po1_500.gif

tumblr_nfb1hkAhHp1u33xt0o1_500.gif


#9 OFFLINE   Flash D3

Flash D3

    Gimme 50 million or ima quit

  • Members
  • 5,301 posts

  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:28 PM

Lol

bruh... be coo

Posted Image


#10 ONLINE   Nashty

Nashty

    The Flame Alchemist

  • Members
  • 8,284 posts

  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:30 PM

bruh... be coo


You kno :cool:
  • Flash D3 likes this

tumblr_neccwiz2Ls1tqr13po1_500.gif

tumblr_nfb1hkAhHp1u33xt0o1_500.gif


#11 ONLINE   PurpleYellow™

PurpleYellow™

    Greatest Poster of All-Time?

  • Mix Makers
  • 7,407 posts


  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:39 PM

Other way around. Melo is straight out of Red Hook/BMore, he's not afraid to beat someones ass. KG, on the other hand, has a big mouth on the court but ain't about that life.

but he wouldn't do it because think of what it would do to his career, he would probably be suspended and fined and who knows What else

abc-o.gif

 

 


#12 OFFLINE   Bay

Bay

    Town Bidness

  • Administrators
  • 17,818 posts

  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:46 PM

but he wouldn't do it because think of what it would do to his career, he would probably be suspended and fined and who knows What else


Dude has already clocked Jared Jeffries as a Nugget. I don't think he gives a f*ck about his image. lol

17 years breathing his demeanor said more


#13 OFFLINE   Team Player

Team Player

    Greatest Poster of All-Time?

  • Members
  • 4,706 posts

  • Country: Country Flag

Posted 07 January 2013 - 11:53 PM

KG is a super troll.
  • Bob Loves Ariana and Dante like this

#14 OFFLINE   TheJamMasterJ

TheJamMasterJ

    Original Kyrie Irving fan

  • Members
  • 5,811 posts


  • Country: Country Flag

Posted 08 January 2013 - 12:22 AM

So apparently KG said to Melo that "LaLa(Melo's wife) tastes like honey nut cheerios."
  • Bob Loves Ariana likes this

U1278-1342473854.png 1360363370-U13073.png

GM of the suns


#15 ONLINE   Carolina Panthers

Carolina Panthers

  • Global Moderators
  • 19,797 posts

  • Country: Country Flag

Posted 08 January 2013 - 12:26 AM

So apparently KG said to Melo that "LaLa(Melo's wife) tastes like honey nut cheerios."


Really?

tumblr_ngf99a7TqA1r3mm52o1_500.gif


"Do I look like a normal person to you" - Kanbara


#16 OFFLINE   Patrick Bateman

Patrick Bateman

    Bateman

  • Members
  • 10,951 posts


  • Country: Country Flag

Posted 08 January 2013 - 12:52 AM

Melo's a punk for doing this. He's just pissy about the loss and he can't take a little bit of rough housing.
  • TeoTheGreek13 and Bob Loves Ariana like this

patrick-bateman-card_zpseb5cad13.png

New card, What do think?


#17 OFFLINE   TheJamMasterJ

TheJamMasterJ

    Original Kyrie Irving fan

  • Members
  • 5,811 posts


  • Country: Country Flag

Posted 08 January 2013 - 12:54 AM

Really?


Thats what I'm seeing.

U1278-1342473854.png 1360363370-U13073.png

GM of the suns


#18 OFFLINE   Truth34

Truth34

    Red Sox

  • Members
  • 17,665 posts


  • Country: Country Flag

Posted 08 January 2013 - 04:13 AM

Melo's a punk for doing this. He's just pissy about the loss and he can't take a little bit of rough housing.


He mad cuz we took him out of his game all night long.

roindotip.gifrondop2.gif


#19 OFFLINE   Ace™

Ace™

    #IceUpSon

  • Members
  • 2,001 posts


  • Country: Country Flag

Posted 08 January 2013 - 05:55 AM

Suspend his @ss

lOuG01R.gif


#20 OFFLINE   TeoTheGreek13

TeoTheGreek13

    Basketballholic

  • Members
  • 24,088 posts


  • Country: Country Flag

Posted 08 January 2013 - 06:15 AM

Lost in MSG to the Rondo-less Celtics. 6/26 in FGs...


:youmad:
  • Abdul™, Team Player and Diamantidis is GOAT like this

★★★Panathinaikos BC★★★

Posted Image





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users